flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Підведено підсумки опитування громадян - відвідувачів Сосницького районного суду 8 листопада 2013 року

19 листопада 2013, 08:51

За підрахованими даними встановлено, що в опитуванні прийняли участь 24 громадяни – відвідувачі суду. Проаналізувавши висловлену в анкетах думку громадян – відвідувачів можна дійти до висновку, що респонденти в переважній більшості позитивно оцінюють роботу Сосницького районного суду.

Зокрема, з підрахованих відповідей на питання щодо оцінки зручності умов перебування громадян проаналізовано, що зручність умов перебування громадян у суді оцінено оцінками «відмінно» – 12 респондентами (50% всіх опитаних), «добре» – 11 респондентами (45,8 всіх опитаних), «важко сказати» - 1 респондентом (4,2% всіх опитаних), «задовільно» –  0 респондентів (0% всіх опитаних), «незадовільно» –  0 респондентів (0% всіх опитаних). Загалом 100 % опитаних надали позитивні відповіді по даному питанню, не визначились з відповіддю 4,2% осіб.

Повноту, якість та доступність інформації для відвідувачів суду, відмітили оцінкою «відмінно» – 13 респондентів (54,2% всіх опитаних), «добре» –  9 респондентів (37,5% всіх опитаних), «задовільно» – 2 респонденти (8,3% всіх опитаних), «незадовільно» - 0 респондентів (0% всіх опитаних). Загалом 100% опитаних надали позитивні відповіді по даному питанню.

Ефективність роботи суду оцінили оцінкою «відмінно» – 18 респондентів (75% всіх опитаних), «добре» – 4 респонденти (16,6% всіх опитаних), «задовільно» – 1 респондент (4,2% всіх опитаних), «незадовільно» – 0 респондентів (0% всіх опитаних), «важко сказати» - 1 респондент (4,2% всіх опитаних). Загалом 95,8% опитаних надали позитивні відповіді по даному питанню, негативні – , не визначились з відповіддю 4,2 % всіх опитуваних.

На питання щодо ставлення суддів до відвідувачів суду (сторін по справі) коректно та ввічливо, 22 респонденти (91,6% опитаних) відповіли, що судді ставляться до них коректно та ввічливо, скоріше так – відповів 1 респондент (4,2% всіх опитаних), скоріше ні – 0 респондентів (0% всіх опитаних), 1 респондент не зміг надати чіткої відповіді на питання (4,2% опитаних). Загалом 95,8% опитаних надали позитивні відповіді по даному питанню, не визначились з відповіддю 4,2% осіб.

Коректне та ввічливе ставлення працівників апарату суду до відвідувачів суду підтверджено 23 респондентами, що становить 95,8% всіх опитаних, 1 респондент (4,2% всіх опитаних) вагався надати відповідь. Загалом 95,8% опитаних надали позитивні відповіді по даному питанню, негативних  відповідей не було, не  визначились з відповіддю 4,2% осіб.

Ставлення осіб щодо забезпечення справедливого, незалежного та неупередженого судового розгляду справ розподілилось наступним чином -21 респондент, що становить 87,4% всіх опитаних, відмітив справедливість, незалежність та неупередженість при розгляді справ судом, скоріше так – відповів 1 респондент (4,2% всіх опитаних), негативно оцінили – 1  респондент (4,2% всіх опитаних), 1 респондент - (4,2% опитаних) важко сказати. Загалом 91,6 % опитаних надали позитивні відповіді по даному питанню, негативні –4,2%, не визначились з відповіддю 4,2% осіб.

Статистичний звіт щодо результатів опитування громадян – відвідувачів судів

8 листопада 2013 року (1)

 

 

 

 

Найменування суду:_______Сосницький районний суд Чернігівської області_____________________________

 

Відповіді на питання анкети громадян – відвідувачів судів

1.       Оцініть, будь ласка, зручність умов перебування громадян в суді (достатність та зручність місць для очікування, оформлення документів, ознайомлення з матеріалами справи та підготовки до судового слухання; чистота та прибраність приміщень суду; можливість користування туалетами тощо).

 

 

незадовільно

задовільно

добре

відмінно

важко сказати

кількість відповідей -24

-

-

11

12

1

 

2.       Оцініть, будь ласка, повноту, якість та доступність інформації для відвідувачів суду (наявність інформаційних стендів, зразків документів, порядку сплати судового збору; зрозумілість інформації щодо місця та часу проведення судових засідань; наявність інформації в Інтернеті тощо).

 

 

незадовільно

задовільно

добре

відмінно

важко сказати

кількість відповідей

24

-

2

9

13

-

 

3.       Оцініть, будь ласка, ефективність організації роботи суду (дотримання строків та процедур  розгляду справ; вчасність, з урахуванням поштового перебігу, надіслання судом повідомлень про розгляд справ; обґрунтованість перенесення судових засідань; додержання графіків судових засідань щодо часу слухання справ тощо).

 

 

незадовільно

задовільно

добре

відмінно

важко сказати

кількість відповідей

24

-

1

4

18

1

 

4.       Чи можете Ви сказати, що судді ставляться до відвідувачів суду (сторін по справі) коректно та ввічливо?

 

 

ні

скоріше ні

скоріше так

так

важко сказати

кількість відповідей

24

-

-

1

22

1

 

5.       Чи можете Ви сказати, що працівники апарату суду ставляться до відвідувачів суду  коректно та ввічливо?

 

 

ні

скоріше ні

скоріше так

так

важко сказати

кількість відповідей

24

-

-

-

23

1

 

6.       Чи можете Ви сказати, що суд при розгляді Вашої справи був незалежним та неупередженим та був забезпечений справедливий судовий розгляд?

 

 

ні

скоріше ні

скоріше так

так

важко сказати

кількість відповідей

24

1

-

1

21

1