Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
На виконання рішення ради суддів України від 17.09.2018 року № 53 «Про застосування системи оцінювання роботи суду (СОРС)», відповідно до наказу голови суду від 25.09.2024 року № 30-ОС робочою групою проведено опитування громадян – учасників судових процесів шляхом заповнення анонімних анкет.
Організація дослідження та формування вибірки здійснювалися шляхом невимушеного інтерв’ю з відвідувачами суду протягом робочого часу за період із 21 жовтня по 08 листопада 2024 року.
Результати дослідження представлені у вигляді 40-ка заповнених анкет та згруповані в аналітичні таблиці вибірково по розділах, що розміщені нижче.
З проведеного дослідження видно, що відвідувачі суду загалом задоволені його роботою (середня оцінка опитаних щодо якості роботи суду склала 4,63 за 5-бальною шкалою), зокрема за вимірами якості, зручності та комфортності перебування в суді, щодо повноти та якості інформації, сприйняття роботи суду в цілому та працівників і суддів зокрема, порядку та строків розгляду справ.
Аналітичні таблиці
за результатами проведеного опитування
громадян-учасників судових процесів
Загальна характеристика респондентів
|
Кількість: 40 |
||
|
Вікові категорії: |
18-25 р. |
4 |
26-39 р. |
13 |
||
40-59 р. |
22 |
||
60 і більше |
1 |
||
Розподіл за статтю |
чоловіки |
20 |
|
жінки |
20 |
||
Рівень освіти |
Середня та неповна середня |
12 |
|
Вища та неповна вища |
28 |
||
В якому з видів судового процесу бере участь |
Цивільний |
17 |
|
Кримінальний |
1 |
||
Адміністративний |
1 |
||
Про адміністративне правопорушення |
9 |
||
Не є учасником процесу |
12 |
||
Розподіл за стадією розгляду справи |
Розгляд справи ще не розпочато |
16 |
|
Справа перебуває в процесі розгляду |
15 |
||
Розгляд справи завершено |
9 |
Доступність суду
Показник |
Одиниця виміру |
Середнє значення |
Чи легко респондентам було знайти будівлю суду? |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4,75
|
Чи люди з обмеженими можливостями можуть безперешкодно потрапити до приміщення суду і користуватися послугами суду? |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4,70
|
Чи завжди вдавалось додзвонитися та отримати потрібну інформацію телефоном? |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4,93
|
Чи дозволяв графік роботи канцелярії суду вчасно та безперешкодно вирішувати справи в суді (подати позов, ознайомитися з матеріалами, отримати рішення, ухвалу, вирок та інше) |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4,94
|
Зручність та комфортність перебування в суді
Показник |
Одиниця виміру |
Середнє значення |
Достатність зручних місць для очікування, оформлення документів, підготовки до засідання |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4,67 |
Вільний доступ до побутових приміщень |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4,18 |
Чистота та прибраність приміщень |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4,73 |
Достатність освітлення |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4,22
|
Повнота та якість інформації
Показник |
Одиниця виміру |
Середнє значення |
Зручність розташування інформаційних стендів та дошок об’яв |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4,61 |
Задоволеність наявністю інформації щодо розташування кабінетів, зал судових засідань, інших приміщень |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4,84 |
Задоволеність наявністю інформації щодо правил допуску в суд та перебування в ньому |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4,77 |
Задоволеність наявністю інформації щодо справ, що призначені до розгляду |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4,66 |
Задоволеність наявністю інформації щодо зразків документів (заяв, клопотань, тощо) |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4,62 |
Задоволеність наявністю інформації щодо порядку сплати судового збору та інших платежів, реквізити та розміри платежів |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4,62 |
Відсоток учасників проваджень, що користувалися сторінкою в мережі Інтернет |
Відсоток |
22,5% |
Чи знайшли учасники проваджень на сторінці суду потрібну інформацію |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4,63
|
Сприйняття роботи працівників апарату суду
Показник |
Одиниця виміру |
Середнє значення |
Виявлення працівниками апарату суду добро- зичливості, поваги, бажання допомогти |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4,69 |
Виявлення працівниками апарату суду професіо- налізму, знання своєї справи
|
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4,91 |
Дотримання строків судового розгляду
Показник |
Одиниця виміру |
Середнє значення |
Вчасний (відповідно до графіка) початок останнього засідання по справі |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4,16 |
Вчасне отримання повістки та повідомлення про розгляд справи |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
5,00 |
Сприйняття роботи судді
Показник |
Одиниця виміру |
Середнє значення |
Неупередженість та незалежність (суддя не піддався зовнішньому тиску, якщо такий був) |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
3,80 |
Дотримання процедури розгляду |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4,28 |
Судове рішення
Показник |
Одиниця виміру |
Середнє значення |
Вчасне отримання респондентами тексту рішення по справі |
Відсотки «Так»/ «Ні» |
Так – 100% (Так – 14 Ні - 0 КН – 26) |
Легкість та доступність для розуміння мови викладення рішення |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4,77 |
Сприйняття респондентами обґрунтованості рішення (чи було рішення добре обґрунтоване?) |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4,60 |
Кількість судових засідань, що не відбулися через неналежну організацію роботи суду |
Число |
0 |
Враження респондентів від візиту до суду в порівнянні з очікуваннями
Кращі, ніж очікував |
Кількість
|
6 |
Гірші, ніж очікував |
Кількість
|
0 |
Відповідають очікуванням |
Кількість
|
32 |
Не відповіли на запитання |
Кількість
|
2 |
Загальна оцінка якості роботи суду за 5-бальною шкалою
– порівняльна таблиця
Рік, у якому проведе не опитування |
Кількість респондентів |
1 (дуже погано) |
2 |
3 |
4 |
5 (дуже добре) |
Не Відповіли (код невідповіді) |
Середня інтегральна оцінка |
2023 р. |
41 |
0 |
0 |
0 |
13 |
18 |
10 |
4,58
|
2024 р. |
40 |
0 |
0 |
2 |
8 |
22 |
8 |
4,63
|
08.11.2024 року