Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Аналітичні таблиці
за результатами проведеного опитування
громадян-учасників судових процесів
Загальна характеристика респондентів
|
Кількість: 21 |
||
|
Вікові категорії: |
18-25 р. |
1 |
26-39 р. |
10 |
||
40-59 р. |
10 |
||
60 і більше |
0 |
||
Розподіл за статтю |
чоловіки |
13 |
|
жінки |
8 |
||
Рівень освіти |
Середня та неповна середня |
5 |
|
Вища та неповна вища |
16 |
||
В якому з видів судового процесу бере участь |
Цивільний |
10 |
|
Кримінальний |
3 |
||
Адміністративний |
0 |
||
Про адміністративне правопорушення |
8 |
||
Розподіл за стадією розгляду справи |
Розгляд справи ще не розпочато |
8 |
|
Справа перебуває в процесі розгляду |
8 |
||
Розгляд справи завершено |
5 |
Доступність суду
№ |
Показник |
Одиниця виміру |
Середнє значення |
1 |
Чи легко респондентам було знайти будівлю суду? |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
5,00
|
2 |
Чи люди з обмеженими можливостями можуть безперешкодно потрапити до приміщення суду і користуватися послугами суду? |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4,75
|
3 |
Чи завжди вдавалось додзвонитися та отримати потрібну інформацію телефоном? |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4,80
|
4 |
Чи дозволяв графік роботи канцелярії суду вчасно та безперешкодно вирішувати справи в суді (подати позов, ознайомитися з матеріалами, отримати рішення, ухвалу, вирок та інше) |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
5,00
|
Зручність та комфортність перебування в суді
№ |
Показник |
Одиниця виміру |
Середнє значення |
1 |
Достатність зручних місць для очікування, оформлення документів, підготовки до засідання |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4,60 |
2 |
Вільний доступ до побутових приміщень |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4,56 |
3 |
Чистота та прибраність приміщень |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4,86 |
4 |
Достатність освітлення |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4,62
|
Повнота та якість інформації
№ |
Показник |
Одиниця виміру |
Середнє значення |
1 |
Зручність розташування інформаційних стендів та дошок об’яв |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4,61 |
2 |
Задоволеність наявністю інформації щодо розташування кабінетів, зал судових засідань, інших приміщень |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4,65 |
3 |
Задоволеність наявністю інформації щодо правил допуску в суд та перебування в ньому |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4,69 |
4 |
Задоволеність наявністю інформації щодо справ, що призначені до розгляду |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4,75 |
5 |
Задоволеність наявністю інформації щодо зразків документів (заяв, клопотань, тощо) |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4,63 |
6 |
Задоволеність наявністю інформації щодо порядку сплати судового збору та інших платежів, реквізити та розміри платежів |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4,67 |
7 |
Відсоток учасників проваджень, що користувалися сторінкою в мережі Інтернет |
Відсоток |
48% |
8 |
Чи знайшли учасники проваджень на сторінці суду потрібну інформацію |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
5,00
|
Сприйняття роботи працівників апарату суду
№ |
Показник |
Одиниця виміру |
Середнє значення |
1 |
Виявлення працівниками апарату суду добро- зичливості, поваги, бажання допомогти |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4,90 |
2 |
Виявлення працівниками апарату суду професіо- налізму, знання своєї справи
|
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4,60 |
Дотримання строків судового розгляду
№ |
Показник |
Одиниця виміру |
Середнє значення |
1 |
Вчасний (відповідно до графіка) початок останнього засідання по справі |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4,75 |
2 |
Вчасне отримання повістки та повідомлення про розгляд справи |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4,81 |
Сприйняття роботи судді
№ |
Показник |
Одиниця виміру |
Середнє значення |
1 |
Неупередженість та незалежність (суддя не піддався зовнішньому тиску, якщо такий був) |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4,90 |
2 |
Дотримання процедури розгляду |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4,62 |
Судове рішення
№ |
Показник |
Одиниця виміру |
Середнє значення |
5 |
Вчасне отримання респондентами тексту рішення по справі |
Відсотки «Так»/ «Ні» |
Так – 7 Ні - 1 КН - 13 |
6 |
Легкість та доступність для розуміння мови викладення рішення |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4,70 |
7 |
Сприйняття респондентами обґрунтованості рішення (чи було рішення добре обґрунтоване?) |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4,86 |
9 |
Кількість судових засідань, що не відбулися через неналежну організацію роботи суду |
Число |
0 |
Враження респондентів від візиту до суду в порівнянні з очікуваннями
Кращі, ніж очікував |
Кількість
|
3 |
Гірші, ніж очікував |
Кількість
|
0 |
Відповідають очікуванням |
Кількість
|
13 |
Не відповіли на запитання |
Кількість
|
5 |
Загальна оцінка якості роботи суду за 5-бальною шкалою
Кількість респондентів |
1 (дуже погано) |
2 |
3 |
4 |
5(дуже добре) |
Не відповіли |
Середня інтегральна оцінка |
21 |
0 |
0 |
1 |
7 |
8 |
5 |
4,44 |
13.08.2021 року
Узагальнення
Отже, з проведеного дослідження можна зробити узагальнення про те, що відвідувачі суду загалом задоволені його роботою (середня оцінка опитаних щодо якості роботи суду склала 4,4 за 5-тибальною шкало), зокрема за вимірами якості, зручності та комфортності перебування в суді, щодо повноти та якості інформації, в тому числі й з веб-сайту суду, сприйняття роботи суду в цілому та працівників і суддів зокрема, порядку та строків розгляду справ.
Висновок
З огляду на анонімність проведеного опитування можна зробити висновок, що відповіді на поставлені в анкеті запитання надані респондентами неупереджено й достовірно. Більш об’єктивно оцінили якість роботи суду учасники судових проваджень, які приймали участь в судових засіданнях 2 і більше разів. Загалом робота суду оцінена відвідувачами добре, але є над чим працювати. Зокрема, слід постійно й ретельно оновлювати інформаційні стенди та наповнювати сайт суду для отримання відвідувачами новин про роботу суду й актуальної інформації.